HTML

Kérdezzünk bátran! A nem tudással nincs gond, ha merünk tenni ellene.

Vissza a pénzem számhordozás után!

2017.11.30. 22:29 Steve123

Kevesen tudják, de ha megszűnik a feltöltőkártyás előfizetés számhordozás vagy lejárat miatt, akkor kérésre a szolgáltatónak vissza kell utalnia a felnemhasznált összeget. Túl szép, hogy igaz legyen gondoltam, de mivel a telekomnál van már olyan feltöltőkártyás internet, ami nem jár le 30 nap után ezért átmentem oda. A számhordozás után írtam az alábbi levelet a bluemobilnak. Egy napon belül válaszoltak, hogy kérnek egy kis türelmet és egy hét múlva utalták a pénzt. A személyigazolványom scannelt változatát csatoltam a levélhez. 

 

Tisztelt BlueMobile!

Az eddig önöknél lévő telefonszámomat +36 00 000 00 00 áthordoztam a Telekom-hoz. Az online felületemhez a jelszó: 00000.

A maradék egyenlegemet, 4136ft, kérem utalják vissza a folyószámlámra.

hi raiffeisen folyószámla: 00000000-00000000-00000000

http://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=A1500002.NMH

“(2) Előre fizetett díjú szolgáltatások egyenlegfeltöltéssel történő meghosszabbítása esetén a szolgáltató az előfizető által kifizetett, de az egyenlegfeltöltést megelőzően fel nem használt összeget az új előfizetői szerződéshez kapcsolódó egyenlegen jóváírja. A szolgáltató a szerződés újabb feltöltés nélküli megszűnésekor az előfizető – az Eht. 143. § (2) bekezdése szerinti elévülési időn belül előterjesztett – kérésére elszámol. Semmis az előfizetői szerződés azon rendelkezése, mely szerint a fel nem használt egyenleg elvész, vagy az előfizetőnek nem jár vissza.“

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kerdezzbatran.blog.hu/api/trackback/id/tr4913359143

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.