HTML

Kérdezzünk bátran! A nem tudással nincs gond, ha merünk tenni ellene.

Star Wars, Episode 7

2015.11.05. 19:15 Steve123

Minden Star Wars rajongó várja a december 18-át, amikor a 7-dik részt bemutatják a mozikban. Sokunk szeretné, hogy 3D nélkül, de tű éles képpel, eredeti hanggal tudja megnézni a filmet. Ne adj úristen Imax-ban. Miért nem hallják meg ezt a mozik?

Emlékszem, hogy én mikor néztem az egyes részeket. Az Episode 4-t az MTV1 adta, réges rég, egy messzi-messzi galaxisban. Az Birodalom visszavágot a balatonfüredi moziban láttam apukámmal. A Jedi visszatér egy fölémondásos videokazettán ért el hozzám. Aztán sok év szünet után az Episode 1-re Székesfehérvárra mentünk el. Emlékszem egy kis gyerek ki volt festve Darth Maul-nak. A Klónok támadása Angliában ért el. Amikor kijöttem a moziból, azt sem tudtam hol vagyok. Az Episode 6-t éjféli előadáson néztem meg.

Sokan vannak, akik szerint az eredeti trilógiát nem lehet utolérni. Tény, hogy én is aggódom, hogy lesz-e újabb viccesnek szánt Jar-jar, kicserélt fejű droid, nem illeszkedő elemek, mint a midikloriánok és a nem volt apja megjegyzés, hogy véletlenül lőnek ki egy droid hajót, vagy annak a szajkózása, hogy a demokrácia így meg úgy.

Mindezek ellenére az új trilógia is megállta a helyét. Különösen második és harmadik rész sikerült remekül. Vajon milyen lesz a lezáró trilógia? Vajon a régi szereplőket bölcs dolog volt-e elővenni? Másfél hónap és meglátjuk.

PS

Sokan készülnek a Star Wars-ra úgy, hogy újra nézik a részeket. Ha olyannal nézed, aki még nem látta őket, akkor az elkészítés időrendjében nézzétek (4, 5, 6, 1, 2, 3), mert az 1, 2, 3 lelő sok poént a 4, 5, 6-ból

Az erő legyen veletek! 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kerdezzbatran.blog.hu/api/trackback/id/tr918053488

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása