HTML

Kérdezzünk bátran! A nem tudással nincs gond, ha merünk tenni ellene.

Szóda nemzet!

2013.07.08. 15:38 Steve123

Olyan sok negatív élmény ér minket, hogy a normális emberi hozzáállás űdítő újdonságként hat. Múltkor a pfasz-nél panaszkodtam, hogy szerintem engem átvertek, de csak a meg szokott, semmitmondó választ kaptam, hogy nem az ő dolguk (mellesleg igen).

Otthon van vagy 30 patron, aminek a doboza már régen elkeveredett, így nem lehetett visszacserélni őket. Gondoltam egy bátrat és írtam a magyar szóda cégnek, hogy vennék tőlük néhány dobozt tőlük, ha lehet. Nem nagyon reménykedtem, hogy válaszolnak egyáltalán, de megtették. Pedig biztos nem volt a hölgy munkaköri leírásában, hogy neki dobozt kell küldözgetnie bárkinek. Ingyen és bérmentve boritékban küldtek nekem néhány dobozt. Ezúton is köszönöm neki a figyelmességet. Mi is legyünk figyelmesek másokkal szemben!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kerdezzbatran.blog.hu/api/trackback/id/tr765396220

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása