HTML

Kérdezzünk bátran! A nem tudással nincs gond, ha merünk tenni ellene.

A PSZÁF utolsó küldetése

2013.06.08. 12:26 Steve123

"Tisztelt PSZÁF!

A CIB banknál a magánbefektetői díjcsomag 2500 Ft/hó (http://www.cib.hu/ebroker/szamlanyitas/kondiciok).

Ezt ők nem úgy értelmezik, hogy aktiválástól kezdve 30 nap, hanem a hónap végéig. Azt a tájékoztatást adták az ügyfélszolgálaton, hogy ha 28-án aktiválom a szolgáltatást, akkor az is csak a hónap végéig érvényes. Hiába mondtam le a szolgáltatást 30 napon belül, de már az új hónapban, a következő hónapot is számlázták.

A díjcsomag árának megjelenítése nagyon megtévesztő."

A fenti panaszlevelet küldtem el pénteken, kíváncsi vagyok lesz-e belőle valami. A probléma egyértelmű a levélből. A bank úgy viselkedik, mintha busz bérletet árulna, amire rá van nyomtatva, hogy május és az csak abban a hónapban jó, akkor is, ha hónap vége előtt egy nappal veszem meg. Az árazás bank joga, ha ezt akarják, akkor legyen így, bár  elég buta szabály, ha így gondolták. Tényleg így gondolták, mert két telefonos ügyintéző is ezt állította. Mintha technikailag lehetetlen lenne 30 napot leszámolni, mondjuk 23-dikától. Viszont az ár közzététele nagyon gonosz. Ha azt írják, hogy "2500 Ft az aktuális hónap utolsó napjáig", akkor az korrekt lenne, de persze nem ezt tették. Két kérdésem van. Tudatos döntés volt, hogy nem 30 napot számolnak le? Tudatos döntés volt, hogy megtévesztő a leírás? Idegeskedtem ezen az ügyön. Persze a CIB telefonos ügyintéző nem tehet róla, de valaki mégiscsak felelős. Tegyünk meg mindnyájan annyit, hogy felhívjuk a PSZÁF figyelmét az ilyenekre. Ha mi szívtunk vele, akkor legalább más ne. Tegyük egy picit jobbá a dolgokat! Nem vagyok naiv. Egyszer már próbáltam panaszkodni. Akkor kaptam egy választ, hogy foglalkoznak az üggyel, aztán még egyet, hogy nincs hatáskörük. Talán most más lesz a helyzet.

UPDATE:

Naiv voltam. Választ kaptam ugyan, de az semmit sem ér. Először is jól megvárattak, de ez még belefér. A válasz értelmezéséhez legalább egy diploma kell. Három oldalon keresztül magyarázták a semmit. Próbálom egyszerű magyarra lefordítani a választ. 1. Ebben ők nem illetékesek. 2. Panaszkodjak a banknál. 3. Ezután panaszkodjak megint a PFÁSZ-nél.

Ehelyett kaphattam volna egy olyan választ, hogy a) a díj kiírása trükkös, de nem törvénysértő b) a díjkiírás megtévesztő, figyelmeztetik a bankot, ha nem cselekszik, akkor megbüntetik.

Nekem nem sikerült, de panaszkodjatok ti is. Ha sokan panaszkodunk, akkor kénytelen lesz a PSZÁF is rendesen dolgozni.

--

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kerdezzbatran.blog.hu/api/trackback/id/tr645350971

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása