HTML

Kérdezzünk bátran! A nem tudással nincs gond, ha merünk tenni ellene.

Hihetetlen UPC ügyfélszolgálat

2018.01.25. 07:51 Steve123

Nem ehhez szoktam hozzá! Felhívtam az UPC ügyfélszolgálatot és a következő meglepő dolgokat tapasztaltam.

  • A neten azonnal megtaláltam a számukat
  • A menüben nem várattak angol szöveggel, reklámmal, stb.
  • Három kattintásra eljutottam a hibabejelentésig!!!
  • Nem volt "minden ügyintézőnk foglalt" várakoztatás!!!
  • Szerződés szám nélkül, cím alapján megtaláltak
  • Az ügyintéző rá tudott nézni a rendszerre és látta a hálózati problémát
  • Aznapra ígérték, hogy kijönnek!!!

Nem ilyenek szoktak lenni az ügyfélszolgálatok!

Image result for upc

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kerdezzbatran.blog.hu/api/trackback/id/tr6913601631

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása