HTML

Kérdezzünk bátran! A nem tudással nincs gond, ha merünk tenni ellene.

Gonosz számlamegszüntetés az Erste-nél

2020.01.20. 14:28 Steve123

Az Erste a Privilégium L számlacsomagot megszünteti és automatikusan átrakja az ügyfeleket egy rosszabb csomagba. Ez egy jó kis ingyenes csomag volt, sajnáltam, hogy megszűnt, de az új csomag nem szimpatikus, így megszüntettem a számlát. A rajta lévő pénzt kiutaltam és így mentem a bankhoz. Ott közölték, hogy a megszüntetés kb. 2000 ft lesz. Először nem tudta megmondani a nő, hogy miért, de megkérdezte. Megszüntetés után még 30 napig életben tartják a számlát és erre havi díjat is felszámolnak. Kérdezem, hogy nem lehet azonnali hatállyal megszüntetni a számlát? Nem azt nem lehet. Viszont az ingyenesség feltételét (beérkező x ft) már nem tudom teljesíteni a plusz hónapra, hiszen ebből a szempontból mégis csak megszűnt a számla. Gonosz módon van kitalálva. Kíváncsi vagyok, hogy más bankok is ezt csinálják?

PS: Kb. 300 forintot felszámoltak valamire, amit végképp nem tudtak megmondani, hogy mire. Biztos bankkártya díj mondták, nem is volt bankkártyám válaszoltam.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kerdezzbatran.blog.hu/api/trackback/id/tr3115418020

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása