HTML

Kérdezzünk bátran! A nem tudással nincs gond, ha merünk tenni ellene.

Egységes (reklám)számlák

2013.11.14. 09:15 Steve123

A kormány egységes közüzemiszámlák bevezetését rendelte el. Ez nagyon jó dolog. Volt, hogy én is úgy próbáltam megfejteni egy összesítő számlát, ahogy egy keresztrejtvényt szokás. Nem nehéz normális számlát csinálni, de a szolgáltatóknak mégsem sikerül. Hogy segítsek nekik egy villanyszámla formát én is javasoltam régebben. Igaz az én tervemben nem szerepel, hogy mennyit spórolt a kedves vállasztó, de ez legyen a legnagyobb gond. Ami fáj az a következő.

  • nem tették előzetesen nyílvánossá a terveket, ha sokan véleményezik, akkor biztos lett volna néhány hasznos ötlet
  • a szolgáltatóknak nem adtak időt a felkészülésre, írtam már arról, hogy az emberek, cégek akkor bíznak a kormányban, ha kiszámítható (pl. legalább egy év felkészülési időt adnak, minden változásra)
  • azt hangsúlyozzák, hogy a számla elején csak a fizetendő összeg legyen, pedig fontos lenne ha minél tudatosabb lennének a fogyasztók és értenék, hogyan jött ki az adott összeg
  • a 21. században a papír mellé, illenne előírni az elektronikus számlát is, egy excel fájl, ami szépen formázott, és a képletekből látszódik, hogyan jött ki egy eredmény
  • ne adj úristen, egy alkalmazás, több ilyen fájl segítségével időben mutatná, hogyan alakultak a rezsi számlák együttesen az időmúlásával (látszódna, hogy megérte-e az új ablak)

villanyszámla.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kerdezzbatran.blog.hu/api/trackback/id/tr925632544

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása