HTML

Kérdezzünk bátran! A nem tudással nincs gond, ha merünk tenni ellene.

Tarsoly levél: Quaestor kötvényből államkötvényt!

2015.03.31. 15:19 Steve123

Láttam a jövőt! 24-én írtam egy bejegyzést, amiben azt fejtegettem, hogy az államnak is felelőséget kell vállalnia amiért csúfosan megbukott az ellenőrzésekkel. Ahogy a kedvezményes forintosításnál, itt is kell állami szerepvállalás, például a Quaestor kötvényeket lecserélni államkötvényekre. Meglepő módon nyilvánosságra hozták Tarsoly Orbánnak írt levelét, és csodák-csodája ő is pont ezt javasolta. 

8075408_49015a0fcb3b48f3d9e8ee7ffa175f7f_x.jpg

Van egy-két érdekesség még a levélben. Azt próbálja sugallni, hogy a Quaestor "too big to fail" (túl nagy a csődhöz). Ebben van valami. Ugyanakkor a beruházásinak a jövőértékét 300 milliárdra teszi. Vagyis, hogy majd egyszer fog érni annyit. A fiktív kötvénykibocsátásokról pedig szó se esik. 

Nem rég láttam egy filmet, A király összes embere. A főhős egy politikus azt kérdezi, hogy az általa használt mocskos eszközök miben különböznek az ellenfelei által használt mocskos eszközöktől. Abban biztos vagyok, hogy sosem fogjuk megtudni, hogy milyen igazából politikai játszmákról szól ez az ügy.

Nagyon idevág még Frei Tamás könyve is: 2015 A káosz éve és a magyar elit háborója. Amikor Tarsoly azt mondta, hogy visszaveszi a nevére a cégét csak a családját hagyják békén, akkor elgondolkodtam, hogy eljutott-e már oda politikai harc, hogy életeket fenyegessen.

Szerintem a kormány kezdi belátni, hogy kisebb botrány lett volna feltőkésíteni (lásd Széchenyi bank) és átvenni a Quastort, mint a mostani. Bár, ha a BEVA mögött álló, az ügyben egyáltalán nem érintett bankok, azt mondják, hogy nem akarják ezt a cehet kifizetni, akkor lehet még a Quaestor kötvényből államkötvény! Vagy biztos, hogy nem lesz, mert Tarsoly is ezt mondta és félnek, hogy az ügyfelek segítését, a felelőség beismeréseként lehet értelmezni.

Szólj hozzá!

Címkék: Tarsoly Quaestor

A bejegyzés trackback címe:

https://kerdezzbatran.blog.hu/api/trackback/id/tr997323574

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása