Kevesen tudják, de ha megszűnik a feltöltőkártyás előfizetés számhordozás vagy lejárat miatt, akkor kérésre a szolgáltatónak vissza kell utalnia a felnemhasznált összeget. Túl szép, hogy igaz legyen gondoltam, de mivel a telekomnál van már olyan feltöltőkártyás internet, ami nem jár le 30 nap után ezért átmentem oda. A számhordozás után írtam az alábbi levelet a bluemobilnak. Egy napon belül válaszoltak, hogy kérnek egy kis türelmet és egy hét múlva utalták a pénzt. A személyigazolványom scannelt változatát csatoltam a levélhez.
Tisztelt BlueMobile!
Az eddig önöknél lévő telefonszámomat +36 00 000 00 00 áthordoztam a Telekom-hoz. Az online felületemhez a jelszó: 00000.
A maradék egyenlegemet, 4136ft, kérem utalják vissza a folyószámlámra.
hi raiffeisen folyószámla: 00000000-00000000-00000000
http://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=A1500002.NMH
“(2) Előre fizetett díjú szolgáltatások egyenlegfeltöltéssel történő meghosszabbítása esetén a szolgáltató az előfizető által kifizetett, de az egyenlegfeltöltést megelőzően fel nem használt összeget az új előfizetői szerződéshez kapcsolódó egyenlegen jóváírja. A szolgáltató a szerződés újabb feltöltés nélküli megszűnésekor az előfizető – az Eht. 143. § (2) bekezdése szerinti elévülési időn belül előterjesztett – kérésére elszámol. Semmis az előfizetői szerződés azon rendelkezése, mely szerint a fel nem használt egyenleg elvész, vagy az előfizetőnek nem jár vissza.“